سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که به حکمت شناخته شود . چشمها او را به دیده وقار و شکوه بنگرند . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 96 بهمن 23 , ساعت 11:17 صبح

دسته کلاس پروازی تجاری ماهان

کلاس تجاری پروازهای ماهان زمینه ای خارق العاده برای مطالعه، کار و یا استراحت با زیر نظر داشتن فضا و امکانات از جمله نوع صندلی ها و. .. و با خلق محیطی آرام برای مسافرانش  شادابی و نشاط را تا رسیدن به مقصد برای مسافرانش ایجاد میکند.

برنامه پروازهای ماهان

در راهنمای خرید بلیت ماهان کلاس های پروازی ماهان متناسب با نوع پروازهای داخلی و یا خارجی بودن خدمات ارائه می دهد متفاوت می باشد.

 


دوشنبه 96 بهمن 23 , ساعت 10:22 صبح

شرکت هواپیمایی ماهان

شرکت هواپیمایی ماهان در سال 1371 توسط مجوزی از سازمان هواپیمایی کشور کار خود را |آغاز کرد.

اولین پرواز های ماهان با دو فروند هواپیما 154 و دو فروند 76 باری آغاز شد. در آن سال ها ماهان فقط به مقاصد مشهد و کرمان پرواز داخلی داشت.

پرواز های خارجی ماهان در هنگام شروع به کار به دمشق محدود می شد. پس از سالها ماهان با خرید دو فروند هواپیما در سال 1387 پیشرفت چشمگیری داشت.
اگر شما هم به صنعت هواپیمایی علاقه مند هستید . با ما همراه باشید در معرفی شرکت هواپیمایی ماهان در وب سایت پرستو سیر.

امروزه با یشرفت تکنولوژی شما عزیزان می توانید خرید بلیت هواپیمایی ماهان خود را به صورت اینترنتی از طریق وب سایت آژانس گردشگری پرستو سیر انجام دهید. خرید اینترنتی بلیط ماهان یکی از خدمات ارزنده ای است که در اختیار عموم قرار گرفته است.

خرید بلیت هواییمایی ماهان

برای خرید بلیت هواییمایی ماهان می توانید علاوه بر مراجعه به آزانس های هواپیمایی مختلف می توانید به صورت اینترنتی از آژانس هواپیمایی پرستو سیر تهیه نمایید . 

با مقایسه قیمت ها و سرویس های ارائه شده توسط خطوط پروازی ماهان درکمترین زمان و با اطمینان خاطر بلیت های خود را خریداری و یا رزرو نمایید. 
شرکت هواپیمایی ماهان برای مسافران و مشتریان خود در دو کلاس پروازی تجاری و معمولی در نظر گرفته است . 

با توجه به خدمات و ویژگی های این پروازها از قیمتهای مناسب و منعطفی برخوردار است . با توجه به ویژگی های خاص و سرویس هایی که خطوط و پروازهای ماهان ارائه می کنند بهترین پیشنهاد برای شرکت ، سازمان و اشخاصی که به دنبال تهیه مطمئن و مقرون به صرفه می باشد .

برای خرید بلیط هواپیمایی ماهان به سایت پرستو سیر مراجعه کنید.

دیگر خدمات این مجموعه را برای آشنایی شما عزیزان در زیر آورده ایم . 

تور داخلی


شنبه 96 بهمن 21 , ساعت 6:11 عصر

 مصارف مختلف و متفاوت ترمووود

 دراین قسمت از مقاله مصارف مختلف ترموچوب ها را بررسی می کنیم.

  • نمای بیرونی ساختمان ها یا در واقع چوب نما
  • به عنوان کف پوش برای فضاهای بیرونی
  • در طراحی و دکوراسیون داخلی
  • آلاچیق های چوبی در ویلاها ، باغ ها و حیاط ها
  • در طراحی و اجرای روف گاردن
    • ترموود
    • برای مبلمان های ویلایی و فضای باز
    • طراحی در و پنجره های چوبی
    • اجرای پله های چوبی ، استخر ، سایه بان و …

     

     رنگ مناسب ترمووودها 

    چوب ترمو با توجه به اصلاح حرارتی که دیده است در برابر شرایط جوی و آب و هوایی مختلف مقاوم است . اما ممکن است ترموودی که در محیط های باز مورد استفاده قرار میگیرد در برابر اشعه ی خورشید تغییر رنگ دهد . بنابراین پیش از نصب ترموود بهتر است آن را با رنگ های مخصوص رنگ کنیم تا در برابر اشعه ی خورشید دچار تغییر رنگ نشود . از انواع رنگ هایی که موجب مقاومت ترموود میشود و در ترموود زبان گنجشکی نیز از آن استفاده می شود رنگ TIKKURILA می باشد . این رنگ موجب حفظ بافت اصلی چوب می شود و از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار است .

چوب نما

روف گاردن


شنبه 96 بهمن 7 , ساعت 5:46 عصر

راه های مهم استان قم

طول راههای اصلی استان قم 59?5 کیلومتر است و طول راههای روستایی این استان 676 کیلومتر میباشد. این استان از طریق چندین شبکه بزرگراهی به تهران وصل میشود، در حقیفت استان قم در زمینه? راهها و جاده ما نقشر ترانزیتی مهمی را در اتصالی مسیرهای جتوب، شمال ، شرف و غرب کشور ایفا میکند، مسیر جادهای تهران – قم 32 اکیلومتر است. راه آهن سراسری تهران –خرمشهر تهران – زاهدان ، تهران – بندرعباسر و تهران – کرمانشاه از این استان عبور میکند.

در واقع استان تمام را باید به سه منطقه? کوهستانی ، کوهپایه ایی و کوریری تقسیم کرد.جنوب غرب کوهستانی و کوهپایهای و شمال شرق آن که یا شیب ملایم به سمت کویر و دریاچه نمک. این استان به دلیل نداشتن ارتفاعات وزش بادهای کویری تابستانهای گرم و خشک و زمستانهای سرد و خشک دارد .

استان قم دارای فرودگاه بین المللی میباشد و میتوانید با تهیه بلیط هواپیما به این شهر سفر کنید، همچنین از طریق پرواز های خارجی ، از سایر کشور ها میتوانید به این استان سفر کنید

شهرستان های زیبای قم

یکی از مهمترین نکات پیش از سفر به استان قم این است که شما درباره شهرستان های آن استان اطلاعات کامل را بدست بیاورید.پس ادامه این ملب را از دست ندهید.

  • کهک
  • سلفچگان
  • دستجرد
  • قنات اور جعفریه

طبق آخرین سرشماری عمومی در سال 1365 استان قم ا1/040/68 نفر جمعیت داشته . (“93 درصد جمعیت شهری و 7 درصد جمعیت روستایی )

بلیت هواپیمای خارجی


چهارشنبه 96 بهمن 4 , ساعت 5:58 عصر

خرید اینترنتی بلیت ماهان

از جمله خدمات مهم آژانس گردشگری پرستو سیر شرایط رزرو اینترنتی  بلیط ماهان است که اگه شما کاربران عزیز به اینترنت دست رسی داشته باشید به راحتی می توانید بلیط ماهان خود را رزرو یا خرید بکنید.

 هنگام مسافرت داخلی یا خارجی از اصلی ترین دغدغه ها پیدا کردن بلیط هواپیما با قیمت مناسب و زمانی است که برای تهیه بلیت هواپیما صرف میشود .

هواپیما گزینه ای عالی و پرمخاطب است زیرا از سریع ترین راه ممکن و به سادگی شما را به مقصد میرساند. ما به واسطه قدرت اجرایی توانسته ایم مناسب ترین قیمت ها را برای پرواز های ماهان در اختیار متقاضیان قرار دهیم .

توصیه میکنیم نگاهی به لیست رزرو اینترنتی پرواز داخلی ماهان در وب سایت پرستو سیر بیندازید و قیمت ها را با سایر ایرلاین ها مقایسه کنید.

با مطالعه  به بخش راهنمای خرید بلیت ماهان به راحتی میتوانید بلیط مناسب با هرینه مناسب پیدا کنید  از بهترین زمانبندی ها بهره مند شوید. راهنمای رزرو اینترنتی بلیط ماهان را در سایتهواپیمایی ماهان میتوانید مطالعه کنید

 

. در سایت پرستو سیر و در بخش  هواپیمایی ماهان اطلاعات کاملی شامل مشاهده بلیط هواپیما ، پیگیری خرید بلیط هواپیما ، چاپ بلیط هواپیما و پیگیری بلیط هواپیمایی در اختیارتان قرار میدهد. پرستو سیر با ارائه سرویس های ویژه هواپیمایی ماهان همواره در تلاش بوده تا بهترین خدمات ممکن را به مشتریان خود ارائه دهد.

آشنایی با خرید بلیت ماهان

خرید بلیت هواپیمایی ماهان به دو صورت آنلاین و حضوری صورت می گیرد که در این مطلب برای شما بیان کرده ایم.

به صورت حضوری و مراجعه به دفاترآژانس های هواپیمایی و روش دیگر خرید بلیت هواپیمای ماهان بصورت آنلاین میباشد.

برای خرید آنلاین شما نیاز دارید به راهنمای رزرو اینترنتی بلیط ماهان مراجعه کنید تا انخابی مناسب با برنامه ریزی سفر خود پیدا کنید.

علاوه بر این برای خرید آنلاین بلیت ماهان میتوانید از سایت آژانس گردشگری پرستو سیر نماینده رسمی هواپیمایی ماهان هم اقدام کنید برای تهیه بلیط به صورت حضوری حتما باید راهنمای رزرو بلیط هواپیما را بخوانید، سعی کنید از آژانس های معتبر مانند آژانس گردشگری پرستو سیر و در صورت امکان از دفاتر رسمی هواپیمایی ماهان اقدام کنید .

تور داخلی 


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ