سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روا ساختن حاجت‏ها جز با سه چیز راست نیاید ، خرد شمردن آن ، تا بزرگ نماید . پوشیدن آن ، تا آشکار گردد ، و شتاب کردن در آن ، تا گوارا شود . [نهج البلاغه]
 
جمعه 96 مهر 7 , ساعت 12:46 صبح

 

نحوه نام گذاری هواپیمایی ماهان

هر یک از شرکت هایی که در دنیا وجود دارد به یک دلیلی نامی را برای خود برمیگزینند که دارای یک فلسفه ی خاص باشد.شرکت هواپیمایی ماهم در این عرصه مانند دیگر شرکت ها عمل کرده است و اسمی دارای فلسفه ای خاص برای خود برگزیده است.

نام این ایرلاین برگفته از نام شهری است در اطراف کرمان به نام ماهان که از شهر های مهم در گردشگری این استان محسوب می شود.

هواپیمایی ماهان در سال 2014 میلادی توانست در صدر شرکت‌های هواپیمایی داخلی در انتقال مسافر قرار گیرد.

آشنایی با هواپیمایی ماهان

یکی از عوامل توسعه در هر کشوری را میتوان این دانست که این شرکت به چه میزان در صنعت هواپیمایی در حال رشد و توسعه است .به همین دلیلی میتوان صنعتهواپیمایی را یکی از عوامل محرک صنعت یک کشور دانست. شرکت هواپیمایی ماهان به عنوان بزرگترین شرکت هواپیمایی خصوصی ایران در سال 1371 در شهر کرمان با مالکیت موسسه خیریه مولی الموحدین و با خرید 4 فروند هواپیما آغار به کار کرد و یک سال بعد با گرفتن مجوز های لازم پرواز اولین پرواز خود را در مسیر کرمان تهران انجام داد.

با طی کردن گام های طرقی و با توجه به نیاز های مخاطبان، این ایرلاین در حال حاضر 52 مقصد پروازی در کشور های مختلف آسیا و اروپا دارد که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

ماموریت تعریف شده برای این ایرلاین دو بخش کلی را در بر میگیرد.

  1. حمل و نقل ایمن ، کارآمد و پر بازده مسافر،بار و پست؛
  2. ارائه خدمات با کیفیتی برتر به وسیله تیمی حرفه ای و آموزش دیده از خلبانان،مهمانداران و خدمه زمینی ، برابر استانداردهای بین المللی.

 

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ