سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] بهترین کارها آن بود که به ناخواه خود را بدان وادارى . [نهج البلاغه]
 
شنبه 96 دی 30 , ساعت 3:46 عصر

 

روش های  خرید آنلاین بلیط هواپیما ماهان

آژانس گردشگری پرستو سیر عرضه کننده خدمات تور داخلی و  بلیط هواپیما ،فروش ارزان بلیط هواپیما ماهان را ضمانت میکند و این امکان وجود دارد که برای  خرید اینترنتی بلیط ماهان به بخش خرید آنلاین بلیط هواپیما ماهان سایت آژانس گردشگری پرستو سیر  سر بزنید.

خرید اینترنتی بلیط ماهان 

در توضیح امکان خرید اینترنتی بلیط ماهان باید توجه داشت که امروزه با پیشرفت فناوری و دستری آسان به اینترنت در هر مکانی ، امکان انجام بسیاری از کارها نظیر عملیات بانکی ،خرید بلیط هواپیما و قطار ، پرداخت قبوض و…. به صورت کاملا آنلاین و غیر حضوری فراهم شده است.

ای امر سبب شده از رفت آمدهای غیر ضروری شهری جلوگیری کرده و باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها گردد.

 


سه شنبه 96 دی 12 , ساعت 4:51 عصر

این مطلب را برای شما قرار داده اییم که اگر به استان اردبیل سفر کردید با شهر های زیبای آن آشنا شوید . در تقسیماتی که در کشور اردبیل انجام شده است. این استان را به این شهر ها معرفی کرده اند شهرستانهای: اردبیل ، بیله سوار، پارس آباد ، خلخال ، مشگین شهر ، مغان ، نمین ، نیر ، کوثر (کیوی ) و شهر توریستی سرعین بوده و دارای 17 شهر و 21 بخش و 63 دهستان می باشد .با استفاده از خدمات گردشگری شما به راحتی می توانید از این شهر ها دیدن کنید.

جاذبه های گردشگری تاریخی اردبیل

 بهترین تور داخلی که طرفداران بسیاری دارد تور اردبیل است استان اردبیل به دلیل آثار تاریخی بسیاری که دارد جزو بهترین مکان های گردشگری است. آثار تاریخی استان اردبیل عبارتند از:

  • مجموعة بقعة‌ شیخ صفی الدین اردبیلی
  • مقبرة شیخ جبرائیل جد شاه اسماعیل صفوی در قریة کهر آلان ( شیخ کلخوران )
  • موزة بقعة‌ شیخ صفی
  • مسجد جمعه مربوط به دورة‌ سلجوقی
  • مجموعه بازار اردبیل با سراها و تیمچه ها
  • یازده پل تاریخی مربوط به دورة‌ صفوی
  • شش باب حمام مربوط به دورة‌ صفوی
  • پنج باب خانه مربوط به دورة‌ صفوی
  • مجموعة‌ همجوار بقعه شیخ صفی مربوط به دورة‌ ایلخانی

بلیت هواپیمای خارجی 


سه شنبه 96 دی 12 , ساعت 11:26 صبح

 امارت مهم در امارات متحده عربی

در کشور امارات متحده ی عربی  چند امارات مهمی وجود دارد که آنها را به شما معرفی میکنیم . این امارات بسیار اهمیت دارند و در سفر هایی که به این کشور میشود حتما از این امارات دیدن میشود. هفت شیخ نشین :ابوظبی، دبی، شارجه، عجمان، فجیره، راس الخیمه و ام القوین دولت امارات متحده عربی را تشکیل می‌دهند. مساحت امارات در کل 83 هزار و 600 کیلومتر مربع است. مرزهای خاکی امارات چیزی در حدود 530 کیلومتر با عربستان صعودی در غرب، جنوب و جنوب شرقی و 450 کیلومتر با عمان در جنوب شرقی و شمال شرقی می باشد. ایران و قطر با امارات دارای مرز آبی هستند. ابوظبی و سپس دبی بزرگترین شیخ نشین های امارات هستند. بیشتر وسعت امارات را صحرا تشکیل داده و دو رشته کوه نیز در آن وجود دارد همچنین سواحل آن که بیشتر جمعیتش در آن تجمع دارند، عمدتاً پوشیده از نمکزار می باشد.بیشتر مناطق دارای آب و هوای گرم کویری هستند. در تور دبی به علت پذیرایی از تعداد بالای مسافران و توریست های تور خارجی دارای اهمیت زیاد و مناطق گردشگری و هتل های اقامتی قابل توجهی است.

موقعیت جغرافیایی امارات متحده عربی

این کشور در خاورمیانه در انتهای جنوب شرقی شبه جزیره عربستان، در طول خلیج عمان و قسمت جنوبی خلیج فارس قرار گرفته است. کلمه امارات در لغت به معنی شیخ نشین یا امیرنشین بوده و تأسیس کشور امارات متحده عربی پس از تشکیل اتحادیه هفت امارت امیرنشین به معنی شیخ‌ نشین‌های متحد عربی، صورت گرفت.

بلیت هواپیمای خارجی 


شنبه 96 دی 9 , ساعت 11:12 عصر

معرفی ناوگان هواپیمایی ماهان

 برای اطلاع شما از ناوگان هواپیمایی ماهان مطلبی را قرار داده اییم که بسیار مفید است و شما با آن کاملا آشنا میشوید. این شرکت در حال حاضر 58 فروند هواپیمای مسافربری را دارا است و باری شامل شانزده BAE 146-300″” با  ظرفیت 112 نفر، چهارده ایرباس “A300-600” با  ظرفیت 256 نفر، ده فروند ایرباس “A310-300” با ظرفیت 202 نفر، شش فروند ایرباس  “A300-B4/B2″ با ظرفیت 254 نفر، سه فروند ایرباس A340-300″” با ظرفیت 221 نفر، دو فروند بوئینگ “747-300″ با ظرفیت 462 نفر و دو فروند ایرباس”A320” با ظرفیت 156 نفر می‌باشد.

بلیت و  پروازهای داخلی ماهان 

پرواز هایی که از شهر تهران از طریق هواپیمایی ماهان به شهر های مختلف ایران انجام می شود، شامل شهر های زیر است،

مشهد، کرمان ، اهواز ،ایرانشهر ، بند عباس، بیرجند، خرم آباد ، زابل، زاهدان، ساری سسندج، سیرجان ، شیراز،قشم ، کرمانشاه و رفسنجان شهرهایی هستند که با خرید بلیط هواپیمای ماهان میتوان از تهران به به این شهر ها سفر کرد.

هواپیمایی ماهان از شهر ساری پروازهایی به شهرهای مشهد و تهران دارد . ماهان ایرلاین پرواز های داخلی ار مبدا قشم یه شهرهای تهران، اصفهان، کرمان دارد.

 در برنامه پرواز های داخلی ماهان برای مشهد ، پرواز به تهران ، ساری، اهواز، بندر عباس، اصفهان، زنجانو کیش پیش بینی شده است.

پرواز های داخلی ماهان از کرمان به شهر های تهران و مشهد برقرار می باشد. برنامه پرواز های بندر عباس ماهان به مشهد، تهران و تبریز

بلیت هواپیمای خارجی 


جمعه 96 دی 8 , ساعت 6:45 عصر

شناخت ومعرفی  گرجستان 

در مورد کشور گرجستان اگر بخواهید بدانید این کشور بسیار زیبا است مساحت آن  69?875 کیلومتر مربع می باشد، منطقه ایی که این کشور در آن قرار دارد قفقاز است و در قسمت شرق دریای سیاه و در  ناحیه تلاقی آسیای باختری و اروپای خاوری قرار دارد و یکی از دیدنی تر ین و زیباترین مناطق جهان محسوب می شود به همین دلیل تور گرجستان یکی از بهترین تور های خارجی می باشد کشور گرجستان سراسر آرامش حاصل خیزی ،اصالت و امنیت است. مردم زنده دل و شاد گرجستان به بهانه های مختلف چه ملی و چه مذهبی جشن های با شکوهی بر پا می کنند .از مهم ترین جشن ها جشن سال نو میلادی ( کریسمس ) از 15 دسامبر تا 15 ژانویه ، جشن علیلو 15 روز پس از سال نو که ریشه ملی و مردمی دارد ، کارناوال سنتی ، رقص با لباس های محلی به صورت جمعی که مناظر زیبایی می آفریند.

در جشن سال نو میلادی بسیاری از ایرانیان برای شرکت در این جشن زیبا توسط تور گرجستان به این کشور زیبا سفر می کنند. ، جشن پاک که پیش از سال نو ،جشن برکت خواهی و سبزه سبز کنی و جشن تخم مرغ رنگ کنی که همزمان با عید نوروز ماست ودر فصل گل ، جشن بزرگ گل که با شکوه ترین و زیبا ترین جشن ملی و مردمی می باشدکه همزمان با جشن گل رز و انقلاب مخملی آنها می باشد.یکی از کشورهایی است که در هر دو قاره اروپا و آسیا قرار دارد.

طول مرزهای گرجستان جمعاً 1969?8 کیلومتر است. این کشور از شمال با فدراسیون روسیه هم‌مرز می‌باشد، سراسر این خطوط مرزی، منطبق بر آب فشان رشته کوه‌های قفقاز کبیر است و 807?6 کیلومتر مرز مشترک را در بر می‌گیرد

فرهنگ مردمان گرجستان

آمیزه ای جالب از تمامی فرهنگهای کشورهای همسایه ( روسیه در شمال ، ترکیه در غرب ، ارمنستان و ایرن در جنوب ، آذربایجان در شرق ) میباشد . مردم گرجستان در عرض چند ثانیه آشنایی، به گونه ای با شما برخورد می کنند، گویی از اعضای خانواده آنها هستید. آنها مردم خوش قلبی هستند و ارتباط گرمی با شما برقرار می کنند و احترام و علاقه خاصی برای یکدیگر قائلند. آنها از هر فرصتی برای شادی استفاده می کند. موسیقی از مهمترین بخش های زندگی عامیانه آنها می باشد و برای نوازنده های خیابانی و اعضای ارکستر سمفونیک به یک اندازه احترام قائلند.

بلیت هواپیمای خارجی


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ